maandag 11 juni 2012

Freewheelen

Toen de regen vanmorgen op het tentdoek tikte heb ik me nog maar een keer omgedraaid. Om negen uur was het droog en heb ik het boeltje ingepakt. Aangezien ik toch tijd zat heb ben ik even naar de bibliotheek gegaan om foto's te uploaden. Helaas is dit niet gelukt, omdat er geen externe apparaten konden worden aangesloten. Vlak voor Edinburgh pik ik fiets route 1 op van het National Cycle Network. Maar in de stad raak ik het spoor bijster, zodat ik een hoop tijd loopt te verkl.....n. In Musselburgh aangekomen volg ik fiets route 76, die me vandaag tot in Dunbar brengt. En zo zak ik de komende dagen freewheelend af naar Newcastle. Veel regen hoef ik de komende dagen niet meer te verwachten. Of het moet vrijdag in Nederland zijn.

gr.bertus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten