vrijdag 15 juni 2012

Op Nederlandse bodem

Als de boot de haven van IJmuiden binnen vaart stortregent het. Maar tegen de tijd dat ik weer voet op Nederlandse bodem zet is het al weer droog.In het centrum van Amsterdam raak ik de weg nog even kwijt. De weg vinden met de fiets in grote steden is altijd een crime. Van Almere naar Zeewolde krijg ik nog flinke tegenwind, maar dan gaat het met de wind in de rug op de grote versnelling richting de polder. Vlak voordat ik de Noord-Oost polder in rij krijg ik nog even de ergste regenbui van de hele vakantie op mijn kop. Eenmaal in de polder ga ik per abuis links rijden. De frustratie van gisteren is al weer over en morgen begint het normale leven weer en zit ik alweer op de vrachtwagen richting Duitsland. gr. bertus Binnenkort zal ik nog wat foto's uploaden naar het webalbum. Dus kijk af en toe nog even.

WEBALBUM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten