dinsdag 22 mei 2012

Een verloren strijd

Gisteren viel mij in een keer op dat tijdens mijn afwezigheid iemand mijn iets te lange, gerafelde remkabel had afgeknipt en voorzien van een kabelstopper. Helaas moet ik de rest van het onderhoud nog zelf doen. Maar het is mij nog steeds een raadsel wie het gedaan heeft. Vanmorgen was ik al voor 8 uur op. Iets wat me thuis nooit lukt. Met dank overigens aan de man die het gras moest maaien van de naast gelegen atletiekbaan. Ik heb wel even mijn mail kunnen checken en in een winkel waar alles 1 pond kost 3 dingen gekocht voor 2 pond(?). Vanmiddag heb ik nog even cultuur gesnoven en de battlefield of culledon bezocht. Hier werd 16 april 1745 door de Schotten de laatste grote strijd tegen de Britten uitgevochten. Tenminste als ik het goed heb begrepen. Deze strijd duurde minder dan een uur en hebben ze helaas verloren. Morgen gelukkig weer op de fiets, die steden zijn niks voor mij. Met tips van andere fietsers begint de route een beetje vorm te krijgen. ps.iedereen bedankt voor zijn of haar reactie.gr.bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten