maandag 28 mei 2012

De Schrik van de Schotse Hooglanden

Even wat communicatieproblemem, maar hier is weer het volgende bericht. Zondag 27 mei: Omdat ik de prijs van de camping ietwat te hoog vond en ik om 6 uur al op was probeerde ik vroeg te vertrekken. Helaas was de campingbaas ook vroeg op om het geld van de laatkomers te innen, zodat ik (zoals het hoort) toch kon betalen. De bedoeling was om de ferry naar de Western Isles te nemen, maar deze gaat op zondag maar een keer en wel om 18.15 uur. Tweede gemiste kans van vandaag. Omdat het gisteravond in de pub best gezellig was staat mijn hoofd niet echt naar fietsen. Maar de hele dag rond hangen in Ullapool is ook geen optie. Gevolg van dit alles is dat ik al om 8.30 uur op de fiets zit en dus ook alweer op tijd op de camping in Poolewe ben. Een bezoek aan de Western Isles laat ik nu maar achterwege. Ook al omdat andere fietsers mij vertellen dat het niet echt interessant is en zelfs een beetje deprimerend. Het mooie weer zorgt wel voor een nieuw probleem, de midges. Een klein bijtend insectje, 'de schrik van de Schotse Hooglandenlanden'. Maar tot nu toe valt het erg mee. Groetjes Bertus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten