vrijdag 25 mei 2012

Fiets in garage

Omdat ik best wel honger had, heb ik vanmorgen een Brits ontbijt genomen. Inclusief worstjes en bloedworst. Ik moet zeggen, je kunt er goed op fietsen. Het mysterie van de tik in de trapas is inmiddels opgelost. Ik werd er compleet gek van. Toen ik langs een garage reed heb ik de monteur mijn pedaal laten smeren. Dat bleek dus uiteindelijk de boosdoener. Het pedaal was zo vet van de olie dat ik, ondanks mijn clicksysteem, van het pedaal gleed. De thermometer wees vandaag 30 graden aan, zodat ik het in Scourie voor gezien houd. Geen wonder dat het klimmen zo zwaar ging. Het goede nieuws is, dat het mooie weer waarschijnlijk tot volgende week vrijdag aan kan houden. Dan heb ik tot nu toe nog maar een dag regen gehad en vier koude dagen. Laat ik maar niet te vroeg juichen. gr.bertus.

1 opmerking:

  1. He Bertus, dus toch weer mazzel met het weer, hier ook bloedheet, maar we klagen niet, heerlijk genieten van het mooie weer, de groente in de tuin groeit als kool, je bent de spinazie misgelopen , maar heb op het nieuwe perceel al weer nieuwe gezaaid, kom gewoon land te kort.
    Nou Bertus, nog veel fietsplezier, groetjes Lida ook de groenten van Douwe en Grytsje

    BeantwoordenVerwijderen