maandag 4 juni 2012

Mooi weer en een prachtige omgeving

Als ik de camping af rij komt er een man naast me, op weg naar zijn werk. Hij woont in een camper en gaat van plek maar plek om veeartsen te vervangen, die met vakantie zijn of om andere redenen hun werk tijdelijk niet kunnen doen. Zo werkt hij door heel engeland. In Fort William ga ik eerst maar een internetcafé om foto's te uploaden. De computer is zo traag dat ik een uur bezig ben. Vervolgens ga ik mijn nieuwe sd card voor mijn camera ruilen, omdat deze niet werkt. Zodoende is het pas na elven dat ik daadwerkelijk vertrek. Vanaf Glenfinnan word de route pas rustig en mooi. In Salen zou volgens een Schots stel op een tandem een camping moeten zijn, maar deze blijkt niet meer te bestaan. Maar omdat de benen goed voelen besluit ik, ondanks dat het al kwart over vijf is, om de 19 mijl naar Kilchoan er nog maar even achteraan te plakken. Onderweg word ik ingehaald door de veearts die op huisbezoek moet. Hij vraagt hoe mijn dag was. Ik antwoord: "super mooi weer en een prachtige omgeving", en na nog een klim van 3 km als toetje daal ik af en bereik, toch nog geheel tegen mijn verwachting in, maar met een heel tevreden gevoel, Kilchoan.

gr.bertus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten