zondag 3 juni 2012

Aan de voet van de Ben Nevis

Vanmorgen heb ik zitten ontbijten met drie Engelsen die met minimale bepakking 5 dagen aan het mountainbiken waren door Schotland. Met de juiste kaarten konden ze 90% onverhard rijden. Misschien wel een leuke uitdaging voor de toekomst. Een van de drie was overigens zeer ervaren en had ook al 2 keer the Great Divide gereden. Een mountainbike route in de Verenigde Staten, 2700 mijl geloof ik. Hij deed het in 21 dagen. Reken zelf maar even het daggemiddelde uit. Bij het plaatselijke hotel ga ik even internetten. Het is er een komen en gaan van wielrenners, die de bekende noord-zuid route rijden. In dit geval voor een goed doel. Uit de volgwagen leen ik even een goede fietspomp, zodat ik de bandjes weer goed op spanning heb. Ik vervolg mijn weg via de Great Glen Way en raak vandaag niet de weg kwijt. Inmiddels zit ik op een vreselijk grote camping aan de voet van de Ben Nevis. Met de nadruk op 'vreselijk'. De Ben Nevis is de hoogste berg van Schotland. En nee, ik ga niet naar de top lopen. Ik fiets morgen richting Isle of Mull.

Foto's uploaden is helaas niet gelukt. Wel heb ik even mijn weblog en wat reacties kunnen lezen.

Lida, goed om te horen dat de konijnen in ieder geval de sla niet hebben opgevreten.
Stephan and Stefanie, my new jacket is bleu grey and looks very distinguished, I think.

Morgen ga ik opnieuw proberen foto's te uploaden, dus houd het album in de gaten. Er staan al wat foto's in het album.
gr.bertus.

p.s.Jan, mooie ode aan gele harnas. In tegenstelling tot je advies is het jack roemloos ten onder gegaan in een vuilcontainer in Inverness.

1 opmerking:

  1. Ha die Bertus,ik ben benieuwd hoe je er uitziet, vellen aan de neus,gebeten door een hond en al die muggenbeten, zal er wel fraai uitzien, is het nog leuk daar in schotland? Hier gaat alles zijn gangetje, we eten al volop van de tuin, je mist nu wel de overheerlijke aarbeien, het konijn hangt bij jouw aan de lijn heb je als je thuiskomt een lekker hapje.

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen