dinsdag 5 juni 2012

Kamperen op helling van 10%

Toen ik gisteravond een plekje zocht op de camping schoot ik in de lach. De helft van de camping bestond uit een grasveld met een hellingspercentage van ongeveer 10%. Ik heb toch een vlak stukje gevonden en als een blok geslapen. Gelukkig was ik vroeg wakker zodat ik de boot van 8 uur naar Tobermory, op Isle of Mull, kon nemen en zodoende mooi vroeg op de fiets zat. Isle of Mull is zeer de moeite waard en waar de wegen landinwaarts gaan moet geklommen worden en doet het landschap denken aan het hooggebergte. Het zou vandaag bewolkt zijn, maar gelukkig zitten ze er hier ook wel eens naast. Dus ik zat weer de hele dag in de zon. Ik ben bang dat ik de komende dagen niet onder wat regen uit kom. Maar misschien heb ik weer geluk.

gr.bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten