zondag 10 juni 2012

Geen paniek, het gaat me goed

Vanmorgen in record tempo mijn spullen gepakt om aan de midgets te ontkomen. Het was een verademing om op de fiets te zitten, hoewel de jeuk van alle muggenbulten nog wel even aan zal houden. Via de A814 fiets ik naar Helensburgh en omdat ik al vroeg op pad ben (8uur !!) is het lekker rustig en ligt het water er als een spiegel bij. In Balloch haal ik bij de supermarkt wat te eten en als ik verder fiets gebeurt er waar ik al bang voor was. Ik word van achter aangetikt door een auto, waardoor ik in de naast gelegen heg word getorpedeert. Gelukkig kom ik met de schrik vrij en als de automobilist bij me is, is mijn woede alweer bekoelt en neem ik de schade op. Slechts mijn bagagedrager en bidonhouder zijn licht verbogen en in mijn tas zit een scheur. Ook het deksel van mijn pannenset komt enigzins verwrongen uit mijn fietstas. Voordeel van dit alles is, dat terwijl ik bij de mensen binnen zit in wiens heg ik terecht ben gekomen,het begint met stortregenen. Maar de tour wacht op niemand (oh nee,die tekst is van iemand anders). Als alles is afgehandeld met de politie en ik verder kan is het alweer droog. Uiteindelijk bereik ik toch Linlithgrow en fiets ik vandaag 130 km, waarmee ik maar wil benadrukken "geen paniek, het gaat me goed".

gr.bertus

1 opmerking:

  1. He Bertus, gaat het een beetje, lijkt me geen pretje die beestjes, je zult er wel fraai uit zien, muggenbeten,een vervelde neus, je kunt zo in de tuin gaan staan bij de aarbeien dan slaan de vogels wel op de vlucht lijkt mij.
    Hier gaat alles goed,volgende week heerlijk naar oerol.groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen