zaterdag 9 juni 2012

Alweer een meer

Omdat ik vanmorgen met Mini en Henk uit Zwolle heb zitten ontbijten, ben ik pas tegen half twaalf op de fiets gesprongen. Op een klim van drie kilometer na was de route vlak of liep naar beneden. Dat kwam me wel goed uit, want ik had slecht geslapen en het lichaam voelde moe aan. Loch Lomond valt tegen en dat had ik kunnen weten, want als je een meer hebt gezien dan heb je ze allemaal gezien. Hetzelfde heb ik met de fjorden in Noorwegen. Wat wel klopt is, dat het hier barst van de midgets. Je kan met goed fatsoen je tent niet uit, want ze staan in hordes op je te wachten om je levend op te vreten. Morgen begint de terugreis. Richting Newcastle dus. Waarbij ik een beetje om Glasgow heen probeer te rijden. Maar wel zorgen dat ik me uiteindelijk niet teveel hoef te haasten. gr.bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten