donderdag 14 juni 2012

Het is voorbij

Het eerste stuk van Amble naar Blythe is een troosteloos stuk. Bovendien heb ik tegenwind. Het stuk daarna tot in Tynemouth maakt veel goed, maar op het fietspad lopen wandelaars die continu in de weg lopen. En hun honden niet in de gaten houden. Alles lijkt me te ergeren vandaag. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de frustratie dat ik weer naar huis ga. Ruim op tijd ben ik bij de boot, zodat ik in de haven nog wat ga eten. Op een smal stuk fietspad raak ik met mijn voortas het struikgewas, zodat ik met het hele zooitje tegen het asfalt kwak. Om 18.00 uur Nederlandse tijd vaart de boot af. De Engelsen en Schotten kunnen zich op gaan maken voor het slechte weer dat komen gaat. Schotland zit erop. gr. Bertus

1 opmerking:

  1. Hoi Bertus,
    Jammer dat het er voor jou weer opzit. Ik heb genoten van het verhaal over je tocht. Na onze fietsvakantie zal ik jouw bijgeplaatste foto's gaan bekijken.
    Wij vertrekken vanavond naar Noorwegen.
    groetjes van Birgit

    BeantwoordenVerwijderen