woensdag 13 juni 2012

De volgende reis

Vandaag echt een rustig dagje. Wind in de rug en opnieuw zon. In Bamburgh een kasteel bezocht. Het ligt imposant aan de kust. Een camping vinden is wat moeilijker, zodat ik nu op een boerencamping sta. Zonder toilet en douche. Morgen op de boot maar even flink schrobben. Na drie keer naar het noorden te zijn afgereisd ben ik dat mooie weer wel eens zat. Ik denk dat ik de volgende keer maar naar het zuiden af ga zakken. Marokko is een optie en spanje heeft interessante gebieden voor mij. Bovendien spookt de veleta continu door mijn hoofd. Een topje in de Sierra Nevada. Morgen nog een kleine 50 km naar Newcastle en dan zit ik weer met frisse tegenzin op de boot. Terug naar nederland. Op dit moment zit ik in de kroeg Nederland - Duitsland te kijken. En daar word ik ook niet vrolijk van. gr. Bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten