dinsdag 12 juni 2012

Richting Ferry

Ik had een rustig dagje in gedachten. Maar dat viel toch een beetje tegen. Er moest meer en steviger geklommen worden dan ik had verwacht. Bovendien voerde de fietsroute me over allerlei soorten terrein. Gravel,grasland,karresporen en een stuk voormalig militair terrein. Daar word ik met borden gewaarschuwd om vooral niks van metaal op te pakken i.v.m.explosiegevaar en gevaar voor eigen leven. Goede plek voor een fietsroute. Ook heb ik mijn Schotse ponden ingeruild voor engelse. De schotse ponden mogen in Engeland door kleine ondernemers geweigerd worden. Dit omruilen kan overigens geheel kosteloos bij een bank. Nog 80 km naar de ferry schat ik. Morgen de helft, dus de komende 2 dagen worden wel heel rustig. Hoop ik. gr.bertus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten