vrijdag 8 juni 2012

Weer een droge dag

Vandaag toch weer een droge dag, maar ik heb nu wel een beter beeld van hoe Schotland er normaal uitziet. De lucht is bewolkt en af en toe spettert het wat, maar het regenpak kan in de fietstas blijven. Van Tyndrum rij ik via Crianlarich en Killan naar Kenmore. Daar neem ik een weggetje door de bergen met prachtige vergezichten. Ik kom zo weer uit op de A822. De weg die ik de vierde dag ook heb gefietst. Met dit verschil, dat ik hoofdzakelijk afdaal. Morgen richting Loch Lomond, langs de drukke A85 en A82 die ik helaas niet kan vermijden. Het is niet ondenkbaar dat je op deze drukke hoofdwegen van Schotland van achter word aangetikt door een auto. Enige alternatief is om vanaf hier af te zakken naar het zuiden, maar Loch Lomond schijnt nog wel de moeite waard te zijn. gr.bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten