donderdag 31 mei 2012

Ochtendhumeur

Vandaag beetje een off day. Slecht geslapen vanwege de jeuk van de muggenbeten, zodat ik vanmorgen vermoeider was dan gisteravond, toen ik mijn tent in dook. Bovendien regende het vanmorgen zodat ik me nog maar een keer heb omgedraaid. Als ik eindelijk uit mijn tent kom is het droog en eenmaal op de fiets schijnt gelukkig alweer de zon. Het vakantieseizoen begint op gang te komen en zodoende kom ik steeds meer fietsers tegen. Hetgeen de nodige tijd kost. In Dunvegan ga ik nog even naar een kasteel kijken, maar ik vind de ligging en buitenkant bijna altijd imposanter dan de binnenkant. Ik voel wel dat mijn lichaam een beetje moe is, dus ik houd het in Dunvegan voor gezien en zoek de camping op. Hopelijk is de wind morgen gelijk aan vandaag, dan heb ik een storm in de rug. Vanavond maar op tijd onder de wol.

gr.bertus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten