vrijdag 1 juni 2012

Hond

De halve rustdag van gisteren heeft me goed gedaan. Vandaag is het fris maar ik klaag niet. Het is droog en de zon schijnt. De westkant van Skye is niet zo interessant. Om een stuk van de A87 te mijden neem ik een smalle weg, die me naar Kylerhea brengt, waar ik met een antiek pontje word overgezet naar Glenelg. Er moet wel een beetje geklommen worden, maar dat levert altijd mooie plaatjes op. Vandaag ben ik gebeten door een hond. Doorgaans sta ik altijd op goede voet met deze viervoeters, maar dit exemplaar beet in mijn voet gecombineert met mijn stalen pedaal, waardoor het beest snel aftaaide. Ondertussen hangen de vellen weer aan mijn neus. Van de zonverbrandingen. Is ook niet vreemd met zo'n "uitstekende" neus. Ik kan me er aan laten opereren, maar het is en blijft een gok is me ooit vertelt. Morgen richting Loch Ness. Kijken hoe het met 'nessie' gaat. gr.bertus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten